Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zaslona
#11
i w takim pieknym stylu po tylu wypocinach i wyplakanych łzach wymeczyliscie zmiane uniku gratulacje
Odpowiedz
#12
Nic Ci się nie zmienia czlowieku poza tym ze juz nie będziecie bocic na zaslonach a to wyjdzie na dobre dla rozgrywki. Teraz trzeba się minimalnie wysilic żeby poexpic Smile
Odpowiedz
#13
To może teraz knecht, który ma dużo panca niech zostanie osłabiony, by go potwory waliły o 2-3 rany więcej, w sumie ma regeneracje i możliwość +2hp/lvl, więc będzie sprawiedliwie. Ale nieee, tak nie będzie, bo nie.

Łowca z nowymi pierścieniami teraz już nie musi inwestować tyle w celność tylko da w siłę strzału... jeszcze mocniejsze hity ma.

Jest jedna zasada, nie zmienia się zasad w trakcie gry. Nie po to ludzie zapieprzali kilka mies, by mieć eq pod unik i wyekspioną postać pod unik, by teraz nagle z dupy im wszystko pozmieniali, bo kilka osób zapłakało. Ja dziękuję za taką grę, gdzie co trochę zmieniana jest mechanika pvp/pve szkoda marnować czasu. Może dwie osoby na bocie sobie expiły, ale to nie oznacza, by nagle przez takie jednostki zmieniać całą ideologie działania uniku innym graczom.

Przecież można by było zrobić tak, że po np 1 minucie stania w bezruchu unik przestaje działać. Ale nie, najlepiej osłabić unikowca w expie mimo, że i tak mu się trudno expi.
Odpowiedz
#14
To powinno być od początku inaczej zrobione, ale nic się nie poradzi za mało testowania tego wszystkiego było, takie jest moje zdanie, lecz co prawda to prawda w tej chwili jakbym miał chęci i odrobinę więcej czasu robię sobie unikowca, jeżeli zmiany zaproponowane przez Seyina nie weszły by w życie w momencie robię postać, która jest kozacka i na expa i na pvp, załączam bota na gigantach na 40-45 lv i exp leci, i tak cię mob nie trafi po co się wysilać? , więc twoja uwaga o tym, że unikowcem się ciężko expi jest nie na miejscu w stosunku do chwili w której obecnie znajduje się edycja na początku jak to na początku nie ma itemów ani pod unik ani pod atak ani nie ma nic, wtedy owszem gra się ciężko. Szkoda trzeba było obserwować początek edycji i zrobić sobie łotra to byś zobaczył co to znaczy ciężka gra, ta profesja była najgorsza w stosunku do knechta który miał średnie hity ale za to w ciul ataku przez fecht, łowcą wydropiłeś zbugowaną kuszę i już było jak w bajce.
Pain
Odpowiedz
#15
grałem od początku tej edycji łotrem pod unik, bez żadnych botów, bugów itd... eq pod unik ciężką pracą zdobyłem, a na gigantach od 55lvl byłem. Przestały mnie trafiać dopiero na 63lvl kiedy jeszcze lepsze eq zdobyłem.


jest wiele innych rozwiązań dużo lepszych niż zaproponowane przez administracje, np

- przypisanie danego itemka od danego poziomu gracza, np zbroja krzyżowców od 60lvl (sposób na przerzucanie itemów na postacie z niższym lvl jak również przeciwdziałanie sytuacji 40-45 lvl na gigantach)
- wiązanie się itemów z graczem po założeniu - można taki item sprzedać tylko u handlarza (sposób na przerzucanie itemów na postacie z niższym lvl)
- po minucie w bezruchu spadek uniku do 0 (sposób na bocenie)


Wybrana opcja przez administracje jest jak zwykle pójściem na łatwiznę.
Odpowiedz
#16
Unikowcem sie trudno expilo? Przeciez to najlepsza postac pod exp i pvp.. Nie tracil akcji na odpalenie zaslony biegal sobie i nic go nie trafialo. Zaslona nie szla kosztem sily. Wiec nie wiem o czym Ty czlowieku rozmawiasz do nas. Pogodz sie z tym ze juz nie bedzie stania na najlepszych mobach w grze bez ruchu.
Odpowiedz
#17
wypowiedzi wszystkich zaslonowcow w tym temacie sa beznadziejne Big Grin jednak heeron przebija wszystkie Smile rzuc sie w gowno chlopie a nie z takim badziewiem wyskakujesz Smile dowalacie sie do fechtu ? kurwa on po prostu wreszcie dziala normalnie-.- lotr mial zawsze 3 dojebane skile. lowca to juz nie mowie bo gowno strzela z 8 kratek po 20 ran. Knecht mial tylko silny cios ktory dawal cos w pvp i troche defa wiecej od lotra ... sory bardzo ale knecht nadal w pojedynku z lotrem i lowca na rownym lvlu ssie Smile a co do zaslonowcow to jedyne co mnie wkurwialo to to ze siedza sobie na expie i nic ich nie trafia a leja tak samo praktycznie jak inne postacie Smile to jest specka ktora ma ulatwiac gre a nie zalatwiac cala robote Smile
[Obrazek: kiedy-wszyscy-mowia-zebys-tego-nie_2016-...-42-29.gif]
Odpowiedz
#18
(03-26-2017, 12:43)Heeron napisał(a): Przecież można by było zrobić tak, że po np 1 minucie stania w bezruchu unik przestaje działać.

Jedyne co taka modyfikacja by zmieniła to ustawienia makra Smile

Pozdrawiam,
Seyin
Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 17 gości