09-24-2013, 18:13
2% sily ciosu za 500 honoru jest podobno.
HONOR ZA PRZECIWNIKA
|
09-24-2013, 18:17
To zamiast wspomnieć o tym bonusie w 1 poście...
Jeżeli ten bonus to prawda to faktycznie system powinien zostać zmieniony, ale i tak na pewno nie na taki jaki podałeś ;p Co do samego bonusu, to nie lepiej dać hp zamiast siły ciosu? Zawsze było marudzenie na temat długości walki, a to ją dodatkowo skróci.
09-24-2013, 18:23
Co ci nie pasuje w moim pomysle ? stary, najprostsze rozwiazanie jakie moze byc. Zabija Cie wyzszy lvl tracisz 1 honor a jak zabijasz ty kogos z wyzszym lvlem zyskujesz 2. Ty jestes 1 honor do przodu a twoj przeciwnik traci 2 a nie 18 jak taki Stedor i honor napewno nie spadnie takiemu graczowi do 0... no ludzie prosta rozkminka zeby ten honor nabral na wartosci. Mozna zrobic tak, ze 2 honoru sie zyskuje za graczy 1-3 lvl wyzej, 3 honoru za lvl 4-7, 4 honoru 8-11 5 honoru 12-15.
To tez Ci sie nie podoba? czy lepiej cale zycie miec 0 honoru...
09-24-2013, 18:39
No tylko, że nie tak łatwo jest zabić tego kogoś o 5 poziomów lepszego, a tym bardziej o 20.
Wtedy sytuacja by się odwróciła, jak teraz prawie cały honor należy do niskich poziomów to po twoim pomyśle przejęli by go ci z najwyższym. (09-24-2013, 18:23)benderr napisał(a): Mozna zrobic tak, ze 2 honoru sie zyskuje za graczy 1-3 lvl wyzej, 3 honoru za lvl 4-7, 4 honoru 8-11 5 honoru 12-15. To już brzmi lepiej
09-24-2013, 18:40
edytowalem juz 1wszego posta zeby ludzie nie musieli czytac tych zbednych postow zanim doczytaja sie do tego ;D
09-24-2013, 19:39
Dla mnie pomylony pomysł, niech zostanie tak jak jest. X ma racje, jeśli zależy Wam na honorze to zróbcie postać, która może go zdobyć. Coś za coś. Jedni honor, drudzy flagi.
09-24-2013, 20:08
Zależy nam żeby ranking honoru pokazywał kto rzeczywiście jest najlepszy, a nie kto nabije sobie więcej honoru na Stedorach i innych łowcach
09-24-2013, 21:05
DOKLADNIE ASDATOR ! Stresciles to tak jak chcialem A komentarz mowiacy zrobcie sobie nowe konta i nabijajcie honor jak wam na nim zalezy ownuje glupota xD
09-24-2013, 22:29
(09-24-2013, 18:17)karjonos napisał(a): Jeżeli ten bonus to prawda to faktycznie system powinien zostać zmieniony, ale i tak na pewno nie na taki jaki podałeś ;p 500 honoru na 40 levelu dodaje ok 18 siły ciosu dla knechta i ok 8-9 dla łotra. Nie jest to duzo. Na poziomie 70 przy takiej liczbie honoru dla knechta bonus wynosi ok 40, łotr 12. (09-24-2013, 18:17)karjonos napisał(a): Co do samego bonusu, to nie lepiej dać hp zamiast siły ciosu? Zawsze było marudzenie na temat długości walki, a to ją dodatkowo skróci. W najbliższym czasie będzie dodany bonus hp dla całości gildii za zdobyte flagi.
09-28-2013, 18:27
Według mnie pomysł dobry. Obecny system nie jest fair dla tych z najwyższymi lvlami, bo wystarczy, że jeden gracz z niższym lvlem dobije taki wysoki lvl np. podczas flagi i tamten straci cały honor jaki zdobył. A jeśli ktoś ma najwyższy lvl no to praktycznie nie ma szans dostać tego bonusu siły.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|