02-06-2014, 11:41
Tu akurat wielkiego problemu nie ma, bo wystarczyłoby zmodyfikować istniejące:
- ryba - leczy 1 HP
- śledź - leczy 2 HP
- karp - leczy 3 HP, możliwy do złowienia od 100 łowienia
Z ziołami podobnie:
- alothas - leczy 1 HP
- igram czerwony - leczy 2 HP
- jagody - leczą 3 HP (bez zmian w modelu wydobycia, ponieważ są potrzebne w alchemii jako składnik mikstur, które można produkować na relatywnie niskim poziomie alchemii)
I po sprawie.
Dobrze by tylko było, gdyby ktoś z GM tu zajrzał i skomentował te propozycję...
- ryba - leczy 1 HP
- śledź - leczy 2 HP
- karp - leczy 3 HP, możliwy do złowienia od 100 łowienia
Z ziołami podobnie:
- alothas - leczy 1 HP
- igram czerwony - leczy 2 HP
- jagody - leczą 3 HP (bez zmian w modelu wydobycia, ponieważ są potrzebne w alchemii jako składnik mikstur, które można produkować na relatywnie niskim poziomie alchemii)
I po sprawie.
Dobrze by tylko było, gdyby ktoś z GM tu zajrzał i skomentował te propozycję...
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."