Ocena wątku:
  • 1 głosów - średnia: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Profesje - zmiany
#2
Tu akurat wielkiego problemu nie ma, bo wystarczyłoby zmodyfikować istniejące:

- ryba - leczy 1 HP
- śledź - leczy 2 HP
- karp - leczy 3 HP, możliwy do złowienia od 100 łowienia

Z ziołami podobnie:

- alothas - leczy 1 HP
- igram czerwony - leczy 2 HP
- jagody - leczą 3 HP (bez zmian w modelu wydobycia, ponieważ są potrzebne w alchemii jako składnik mikstur, które można produkować na relatywnie niskim poziomie alchemii)

I po sprawie.

Dobrze by tylko było, gdyby ktoś z GM tu zajrzał i skomentował te propozycję...
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz...
A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są:
okopani przepisami grają tak jak chcą..."
Odpowiedz


Wiadomości w tym wątku
Profesje - zmiany - przez Lord Death - 02-06-2014, 11:24
RE: Profesje - zmiany - przez Bezimienny - 02-06-2014, 11:41
RE: Profesje - zmiany - przez Lord Death - 02-06-2014, 11:42
RE: Profesje - zmiany - przez Crazy - 02-06-2014, 11:44
RE: Profesje - zmiany - przez Bezimienny - 02-06-2014, 11:54
RE: Profesje - zmiany - przez Lord Death - 02-06-2014, 11:51
RE: Profesje - zmiany - przez Bezimienny - 02-06-2014, 11:56
RE: Profesje - zmiany - przez Crazy - 02-06-2014, 11:54
RE: Profesje - zmiany - przez Lord Death - 02-06-2014, 12:12
RE: Profesje - zmiany - przez Bezimienny - 02-06-2014, 15:59
RE: Profesje - zmiany - przez drazet - 02-06-2014, 16:26
RE: Profesje - zmiany - przez Zwiadowca - 02-06-2014, 16:46
RE: Profesje - zmiany - przez drazet - 02-06-2014, 17:06
RE: Profesje - zmiany - przez ModernWar - 02-06-2014, 17:09
RE: Profesje - zmiany - przez drazet - 02-06-2014, 17:22

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości