02-06-2014, 11:24
Może by wprowadzić rybki/zioła leczące 3hp i np. z szansą na wydropienie dopiero od 100 pkt profesji czy coś?
Profesje - zmiany
|
02-06-2014, 11:24
Może by wprowadzić rybki/zioła leczące 3hp i np. z szansą na wydropienie dopiero od 100 pkt profesji czy coś?
02-06-2014, 11:41
Tu akurat wielkiego problemu nie ma, bo wystarczyłoby zmodyfikować istniejące:
- ryba - leczy 1 HP - śledź - leczy 2 HP - karp - leczy 3 HP, możliwy do złowienia od 100 łowienia Z ziołami podobnie: - alothas - leczy 1 HP - igram czerwony - leczy 2 HP - jagody - leczą 3 HP (bez zmian w modelu wydobycia, ponieważ są potrzebne w alchemii jako składnik mikstur, które można produkować na relatywnie niskim poziomie alchemii) I po sprawie. Dobrze by tylko było, gdyby ktoś z GM tu zajrzał i skomentował te propozycję...
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz... A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są: okopani przepisami grają tak jak chcą..."
02-06-2014, 11:42
I np. jagody 3hp i też od 100 zbierania czy coś.
02-06-2014, 11:44
jagody3hp igram 2hp alohas 1hp
karp 3hp ryba 2hp sledz 1hp
02-06-2014, 11:51
I wtedy można by zmienić silne mikstury leczące i czerwone mięso(z kolei też dziwna nazwa, moim zdaniem przydałaby się zmiana z tego czerwonego xd) na dodające 4hp, bo byłyby bezwartościowe.
02-06-2014, 11:54
(02-06-2014, 11:44)Crazy napisał(a): jagody3hp igram 2hp alohas 1hp Crazy, ryba musi dodawać 1 HP, bo to właśnie rybę się łowi mając mało łowienia Śledzie pojawiają się dopiero później, dlatego proponuję, żeby dodawały 2 HP
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz... A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są: okopani przepisami grają tak jak chcą..."
02-06-2014, 11:54
no skoro tak to spoko to tylko przykład
02-06-2014, 11:56
(02-06-2014, 11:51)Lord Death napisał(a): I wtedy można by zmienić silne mikstury leczące i czerwone mięso(z kolei też dziwna nazwa, moim zdaniem przydałaby się zmiana z tego czerwonego xd) na dodające 4hp, bo byłyby bezwartościowe. Nazwa bardzo dobra - nie słyszałeś, że czerwone mięso jest bardzo zdrowe? I mówię poważnie, żeby nie było... A co do zmian, to zostawiłbym jak jest - nie straciłyby wartości, bo dawałyby możliwość zdobycia itemka leczącego 3 HP gdzie indziej niż na łowieniu.
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz... A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są: okopani przepisami grają tak jak chcą..."
02-06-2014, 12:12
Mało jest nie-czerwonych mięs.
02-06-2014, 15:59
(02-06-2014, 12:12)Lord Death napisał(a): Mało jest nie-czerwonych mięs. Zasadniczy podział mięs to mięsa białe (z małą zawartością mioglobiny) i mięsa czerwone (z większą zawartością mioglobiny). Tak więc owszem, z tego punktu widzenia mało jest nie-czerwonych mięs
"A oni wciąż nas mają za nic - choć podobno nowy czas,
tkwią rozparci za biurkami dzieląc czas na ich i nasz... A oni zawsze tacy sami i nieważne, skąd dziś są: okopani przepisami grają tak jak chcą..." |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|