[1.6.0] Zmiany 31.12.2019

Zmiana statystyk niektórych przedmiotów*

    • Rycerska Przyłbica hp max +0 hp max +14

*uwzględniono tylko zmienioną część statystyk 

 

Zmiana systemu honoru

Bonus do siły ciosu nie będzie już uwzględniany jeśli postać nie jest w żadnej gildii.

 

Migracja serwera i wprowadzenie serwera testowego

Z uwagi na drastyczne zmiany w cenniku aktualnego operatora gra została przeniesiony na serwer innego dostawcy o lepszej specyfikacji. Domena główna (duelonline.pl) na początku roku będzie wskazywać na nowy serwer. Na drugiej zakupionej maszynie wydzielono serwer testowy (dostępny również dla graczy) pod adresem www.duelonline.xyz na którym będą testowane aktualizacje przed wprowadzeniem ich do gry. Udział w testach jest całkowicie dobrowolny, baza danych serwera testowego odzwierciedla stan bazy głównej z początku grudnia. Zastrzegamy sobie prawo do resetowania oraz wyłączania serwera testowego. Za czynny udział w testach nowych aktualizacji przewidziane są nagrody w formie punktów premium.

Naprawa błędów

    • Przywrócono poprawne funkcjonowanie autowylogu
    • Przywrócono wyświetlanie opisów umiejętności
    • Naprawiono błąd z losowo znikającymi wiadomościami z chatu
    • Naprawiono błąd uniemożliwiający kopiowanie wiadomości z chatu
    • Naprawiono błąd uniemożliwiający zalogowanie się do gry w ściśle określonych przypadkach
    • Naprawiono błąd uniemożliwiający korzystanie z targu w ściśle określonych przypadkach

 

[1.5.4a] Zmiany 24.11.2019

Zmiana statystyk niektórych przedmiotów*

    • Hełm Władcy obrażenia +25 obrażenia +30
    • Pancerz Bohatera pancerz +165, hp max +0  pancerz +190, hp max +16
    • Zbroja Władcy hp max +0, obrażenia +25 hp max +6, obrażenia +35
    • Szmaragdowa Kosa obrażenia +300 obrażenia +400

*uwzględniono tylko zmienioną część statystyk   

Wprowadzenie nowych questów

    • Pierwsza Potyczka
  • Wymagany poziom: 135
    Cel: Czerwony Smok x500, Gryf x500
  • Nagroda: 40 000 000 doświadczenia,  8 000 000 platyny, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Eliksir Siły

 

    • Podążając Śladem Bestii
  • Wymagany poziom: 137
    Cel: Wodny Smok x500, Zielony Smok x500
  • Nagroda: 45 000 000 doświadczenia,  8 500 000 platyny, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu

 

    • Wodna Batalia
  • Wymagany poziom: 142
    Cel: Wodny Smok x700, Gryf x700
  • Nagroda: 55 000 000 doświadczenia,  11 000 000 platyny, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony

 

    • Smoczy Sen
  • Wymagany poziom: 146
    Cel: Czerwony Smok x500, Zielony Smok x500
  • Nagroda: 60 000 000 doświadczenia,  12 000 000 platyny, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Czerwony

 

    • Woda i Ogień
  • Wymagany poziom: 150
    Cel: Czerwony Smok x900, Wodny Smok x900
  • Nagroda: 75 000 000 doświadczenia,  14 000 000 platyny, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony

 

    • Walka w Powietrzu
  • Wymagany poziom: 155
    Cel: Zielony Smok x900, Gryf x900
  • Nagroda: 90 000 000 doświadczenia,  15 000 000 platyny, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony

 

    • Zadanie od Mędrca
  • Wymagany poziom: 160
    Cel: Czerwony Smok x1000, Zielony Smok x1000
  • Nagroda: 100 000 000 doświadczenia,  17 000 000 platyny, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Mikstura Szaleństwa, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Eliksir Siły, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Mikstura Chaosu, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Biały, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony, Viztehh Czerwony

 

    • Oddech Grozy
  • Wymagany poziom: 165
    Cel: Czerwony Smok x1250, Zielony Smok x1250
  • Nagroda: 125 000 000 doświadczenia,  5 000 000 platyny, Pierścień Ze Smoczych Łez

Naprawa błędów

    • Zmieniono wymagany poziom dla questa Harmonia 0 poziom 110 poziom

 

[1.5.4a] Zmiany 5.11.2019

Zmiana statystyk niektórych mikstur*

    • Mikstura szaleństwa czas działania 360 sekund czas działania 480 sekund
    • Viztehh Czerwony  +30hp max +40 hp max

*uwzględniono tylko zmienioną część statystyk

 

Zmiana statystyk niektórych potworów*

    • Wodny Smok +20 500 doświadczenia + 22 000 doświadczenia
    • Zielony smok +23 000 doświadczenia + 24 500 doświadczenia

*uwzględniono tylko zmienioną część statystyk

 

[1.5.4a] Zmiany 7.04.2019

Z uwagi na dalsze zainteresowanie graczy i liczne prośby o wspieranie starej wersji podczas developmentu nowej zdecydowałem się wprowadzać aktualizacje do aktualnego silnika.

W ramach pierwszej tego typu aktualizacji:

Zmiana naliczania PD za potwory

XP za potwora Punkty duela
0 – 499 0
500 – 1 999 1
2 000 – 9 999 2
10 000+ 3
BOSS 30

 

Nowe mapy

Do gry dodano sześć nowych map i na ich potrzeby zmodyfikowano wygląd obecnych.

dwie mapy (zielona dolina, okolice hydr pod wioską)

dwie mapy (kopalnia kryształu)

dwie mapy (lodowa jaskinia)

Nowe potwory

W ramach nowych map wprowadzono nowe potwory:

  •  Zielony Smok  
  • Wodny Smok
  • Czerwony Smok
  •  Gryf

     

    Zmiana statystyk niektórych mikstur*

    • Czarne Mięso +25 uniku +2 siły, +2 obrony
    • Mikstura Plazmy +55 uniku +20 hp max
    • Elfia Mikstura +20 celności +30 celności
    • Viztehh Biały +35 ataku, +20 celności, +2 siły, +2 obrony, +2 siły strzału (300 sekund)
    • Viztehh Czerwony  +30 hp max (300 sekund)
    • Unakidowa Woda +30 uniku +15 celności, +2 siły strzału
    • Zielona Mikstura +15 uniku +1 siły, +1 obrony, +1 siły strzału

*uwzględniono tylko zmienioną część statystyk

Pozostałe zmiany

  • Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zalogowanie się do gry w ściśle określonych przypadkach
  • Naprawiono błąd, który powodował nieprawidłowe zawijanie tekstu w karcie postaci
  • Usunięto białą poświatę w części istniejących już przedmiotów (np. czarne mięso)
  • Naprawiono pozycjonowanie przycisków logowania na stronie głównej