[1.7.0] Zmiany 1.05.2020

Start drugiego serwera

Z dniem 1.05.2020 wystartował drugi serwer DuelOnline prowadzony równolegle z pierwszym. Zmiany opisywane w tym poście są obecne tylko na drugim sewerze. Jest on dostępny pod adresem https://s2.duelonline.pl/.

Wraz z nowym serwerem wprowadzono system dynamicznych wdrożeń –  wgrywanie kolejnych aktualizacji lub poprawek nie będzie już skutkowało chwilową przerwą w dostępie do gry.

 

Zmiana statystyk niektórych przedmiotów oraz listy dropu

Z uwagi na świeży start serwera zaktualizowano listę dropów. Zmieniono także statystyki niektórych przedmiotów. Przywrócono do gry przedmioty oznaczone jako „dla paladyna”. Ponadto na forum została utworzona ankieta dot. udostępnienia przez administracje dynamicznej listy dropu (każdy przedmiot który przynajmniej raz zostanie upuszczony przez potwora będzie widoczny na takiej liście). Link do ankiety

 

Zmiana przeliczników umiejętności „regeneracja” u knechta

  • Wcześniej regeneracja regenerowała (0.5 * lvl_skila) HP.
    Aktualny wzór to: ((max(0.5, 0.015 *hp_postaci) * lvl_skila).

Oznacza to, że gdy 1.5% maksymalnego HP postaci przekroczy wartość 0.5  umiejętność regeneracja uleczy więcej punktów życia.

Np. dla postaci posiadającej 100 HP i regenerację na poziomie 1 – uleczy  ona 1 hp z 50% szansą na 2 hp. Natomiast  dla tej samej postaci umiejętność na poziomie 2 uleczy zawsze 3 hp. Może to się okazać przydatne w późniejszych etapach gry.

 

 

Zmiana przeliczników łowcy

Łowca jako jedyna klasa w DuelOnline skaluje się procentowo. Obrażenia zadawane przez wysokopoziomowych łowców zdecydowanie nie odzwierciedlały tego, co chcieliśmy osiągnąć z Asavem podczas ustalania nowych wzorów kilka edycji temu. W związku z tym zmniejszono bazowy ogólny modyfikator obrażeń łowcy o 32,5% jednocześnie zwiększając nieznacznie modyfikatory dotyczące skalowania obrażeń broni względem statystyk postaci. W początkowej fazie gry zmiana ta będzie bardzo odczuwalna względem poprzedniego stanu. Jednak wraz ze wzrostem obrażeń od broni gracze powinni odczuć znaczący wzrost obrażeń. W dużym uproszczeniu – obrażenia łowcy zostały zmniejszone o ok. 25%.

 

Wprowadzenie systemu wyczerpania

Po licznych prośbach graczy dot. ograniczenia możliwości całodobowego zdobywania doświadczenia, która wpływała na późniejsze wysokie różnice poziomów postaci wprowadzono system wyczerpania funkcjonujący analogicznie do podobnych systemów z innych gier tego typu. Każda postać ma do dyspozycji 6 godzin dziennie podczas których zdobywa doświadczenie jak dotychczas, natomiast po osiągnięciu poziomu 0 staminy za zabicie potwora będzie można otrzymać tylko 1 punkt doświadczenia niezależnie od przeciwnika. Możliwe będzie zdobywanie doświadczenia z PvP oraz wykonywanie questów. W ramach licznika brany jest pod uwagę jedynie czas spędzony na mapach z włączonym PvP. Istnieje możliwość zwiększenia limitu wyczerpania o maksymalnie 2 godziny w ramach sklepu premium. (+1h dziennie przez tydzień za 350 PP, maksymalnie 2 aktywne). Ponadto podczas eventów będzie można zdobyć przedmioty zwiększające staminę odpowiednio o 15, 30, 45, 60, 90 oraz 120 minut. Licznik resetuje się o północy.

 

Naprawa błędów

    • Usunięto nieaktywne odnośniki z niektórych podstron w grze
    • Naprawiono wysyłkę maili
    • Naprawiono błąd umożliwiający korzystanie z bonusu doświadczenia po jego zakończeniu
    • Naprawiono błąd umożliwiający korzystanie z bonusu dropa po jego zakończeniu

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.